• Wpisów: 152
  • Średnio co: 25 dni
  • Ostatni wpis: 7 lat temu, 01:53
  • Licznik odwiedzin: 13 245 / 3945 dni
 
peewee
 
Paweł Subocz: www.onlive.com/

OnLive uruchamia otwartą betę! Niestety tylko w US :( Nie mogę się doczekać relacji od zwykłych userów, w normalnych, tj. nie laboratoryjnych warunkach.

Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział to OnLive to usługa - games on demand. Cała gra jest wykonywana i renderowana na serwerach firmy, a do użytkownika trafia tylko stream video i audio. Od usera idą tylko informacje o kontrolkach (wciśnięty przycisk, wychylony pad, itp.). Nie potrzeba do tego wypasionego sprzętu, wystarczy nawet netbook, byleby nadążył z dekodowaniem video i audio.

Jeśli to naprawdę zacznie działać i uda się stworzyć technologię na tyle tanią, że cała usługa będzie przystępna cenowo, to szykuje się niemała rewolucja w branży!

Najbardziej od strony technicznej ciekawi mnie jak sobie radzą z opóźnieniem wysyłania kontrolek od użytkownika. Do tej pory w grach online, real-time był tylko iluzją, teraz potrzebny jest pełny real-time.

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    Ludzie którzy to widzieli byli zachwyceni... ale widzieli to w budce na targach, więc w mało realnych warunkach.

    Też się obawiam klapy, ale jednak mam nadzieję :)
     
  •  
     
    Wieszczę lagi i totalną porażkę.
     
  •  
     
    zgadza się, ale zauważ, że ta technologia dopiero powstaje, a sytuacja z łączami zmienia się w błyskawicznym tempie.
    Jestem przekonany, że do czasu aż do trafi do polski, standardem będą łącza 10Mbps i większe.

    Można sobie także wyobrazić specjalne szafy z serwerami gier u każdego większego operatora, żeby zminimalizować pinga i rozproszyć to po świecie. Na to już dzisiaj można by było sobie pozwolić.